عصفور

عصفور

به هرحال فکر می کنم فارغ از علاقه، هر انسانی به نوشتن و جایی برای نوشتن نیاز داشته باشد.
اینجا، برای من همان است.

*عصفور گنجشک است، همین قدر فراوان، همینقدر مفت، اما آیا همیشه هرچیز فراوانی بی‌ارزش است؟

آخرین مطالب

بنویسم؟

چهارشنبه, ۱۵ فروردين ۱۴۰۳، ۰۷:۰۴ ق.ظ

از دی‌ماه که در کشاکش تردید و امید ثبت‌نامم قطعی شد، هر وقت درباره‌اش فکر کرده‌ام از در دسترس قرار گرفتن این رویای دور بر خود لرزیده‌ام. بارها جلوی آینه ایستاده‌ام و کله‌ام را تراشیده و بدون مو تصور کرده‌ام و قلبم تند شده. مختصات هتل‌های مکه و مدینه را در مپ گوگل ذخیره کرده‌ام و کمتر روزی است که مسیرها و اماکن این دو شهر را جستجو نکنم. فهرستی از کتاب‌های مرتبط با حج تهیه کرده‌ام برای خواندن در این ایام باقی مانده تا سفر، از سفرنامه تا نوشته‌های عارفانه و چند روزی است خسی در میقات جلال را صوتی گوش می‌دهم و یک کتاب دائره‌المعارف‌گونه از آیت‌الله جوادی درباره حج را می‌خوانم. دیروز هم در microsoft to-do یک لیست جدید باز کردم با عنوان «سفر حج»، با ایموجی هواپیما؛ تنهای ایموجی موجود که می‌توانست ربطی به سفر خرداد پیش‌رو داشته باشد؛ درونش هم چند کار تعریف کردم: تزریق واکسن مننژیت،‌ تهیه کوله پشتی،‌ خرید دمپایی.

در این میان بسیار به نوشتن یا ننوشتن درباره و در این سفر فکر کرده‌ام. اینکه اگر خواستم بنویسم و جوابی برای چرا نوشتن پیدا کردم،‌ چه بنویسم و کجا منتشر کنم. شاید این هم کاری است که باید به لیست اضافه‌اش کنم و زمانی برایش بگذارم. علی‌الحساب این اینجا باشد تا ببینم چه پیش می‌آید.

  • ۰۳/۰۱/۱۵
  • Osfur

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">