عصفور

عصفور

به هرحال فکر می کنم فارغ از علاقه، هر انسانی به نوشتن و جایی برای نوشتن نیاز داشته باشد.
اینجا، برای من همان است.

*عصفور گنجشک است، همین قدر فراوان، همینقدر مفت، اما آیا همیشه هرچیز فراوانی بی‌ارزش است؟

آخرین مطالب

آگاهی

سه شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۶، ۰۱:۳۷ ب.ظ
(اداره آگاهی شماره3 نیلوفر-موسیقی پس زمینه؛ صدای داد و هوار متهمین به علاوه جیغ گاه گاه یک خانوم-ساختمانی قدیمی و بس مرموز)

-کدوم از ایناست؟
-من فقط از پشت دیدمش.
-خب پس از پشت شناسایی کن. برگردید! هوی با شمام! خب، حالا کدومه؟
-باید از روی موهاشون شناسایی کنم؟
-آخه کی تو رو دانشگاه راه داده؟ اینا هر روز موهاشونو یجور می زنن. هیکلشونو ببین!
-اولی از چپ.
-آهان، این شد. مهرداد! برگرد آقا نیگات کنه... خودشه؟
-گمونم.
-صادق! اینم مهردادو شناسایی کرد...خب حالا چقدر مطمئنی؟
-بیشتر از 50 درصد.
-کافیه، برو اتاق بغلی شکواییه ات رو تنظیم کن... نمیخوای چکی، لگدی، چیزی بهش بزنی؟
-نه.
-خوبه، معلومه آدم باشعوری هستی، البته اگرم میخواستی نمیزاشتم...صادق ببرشون.

+سرهنگ می گفت، این مهرداد روزی پونزده تا میزده، میتونی حساب کنی چقدر می شه؟


احوالات؟
++اینکه اسمم توی لیست خدام نبود انگار کافی نیست باید این گلودرد و انفولانزا هم بیاید بلای جانم شود.
+++خندیدی و گفتی که تو خودت را به انزوا می زنی، می دانم که از انزوا لذت نمیبری. و من لبخند زدم که شاید. به هر حال بهتر آن است از چیزهای ناگزیر لذت ببریم.
  • ۹۶/۰۸/۰۲
  • Osfur

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">