عصفور

عصفور

به هرحال فکر می کنم فارغ از علاقه، هر انسانی به نوشتن و جایی برای نوشتن نیاز داشته باشد.
اینجا، برای من همان است.

*عصفور گنجشک است، همین قدر فراوان، همینقدر مفت، اما آیا همیشه هرچیز فراوانی بی‌ارزش است؟

آخرین مطالب

شعرِ شما

دوشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۷، ۰۲:۰۵ ق.ظ

شعر

می‌تواند چیزی باشد

که هرگز وجود نداشته

مثل وقتی که می‌نویسیم "..."


[اون سه نقطه میتونه برای هرکسی چیزی باشه، چیزی که شاید هرگز وجود نداشته، ولی چیزیه که میتونه به جرات یه شعر باشه. اون برای شما چی میتونه باشه؟]

  • ۹۷/۰۴/۰۴
  • Osfur

نظرات  (۳)

حامی
پاسخ:
چه شعر تلخی می‌شی اونوقت
عه کامنت ها بازه :)

عشق....

برم بیشتر فکر کنم ببینم دیگه چی میتونه باشه
پاسخ:
عشق! چیزی که هرگز وجود نداشته؟
شاید نیاز باشه به وجود خودت شک کنی قبلش:)
خب عشق برا من وجود نداشته دیگههههه....اینجوری نبوده که کی عاشق و شیدای من بشه....نه چرا به خودم شک کنم؟ باید به چشم بصیرت اطرافیان شک کنم :)))
پاسخ:
خب، عشق رو بهتره عوض اینکه توی محبت دیگران به بقیه ببینید توی محب کردن و عاشق شدن ببینید
اگه اینطور نگاش کنید، می‌بینید که زندگی بدون عشق واقعا جای شک داره!
ضمنا دیگه حرص چشم بصیرت داشتن بقیه رو هم نمیخورید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">