عصفور

عصفور

به هرحال فکر می کنم فارغ از علاقه، هر انسانی به نوشتن و جایی برای نوشتن نیاز داشته باشد.
اینجا، برای من همان است.

*عصفور گنجشک است، همین قدر فراوان، همینقدر مفت، اما آیا همیشه هرچیز فراوانی بی‌ارزش است؟

آخرین مطالب

مخاطب

دوشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۹، ۰۵:۲۰ ق.ظ

خب آدم جایی می نویسه که مخاطب داشته باشه؛ یعنی معمولا اینطوریه. البته ممکنه کسی بگه که من خودم مخاطبامو میسازم؛ من به همچین کسی تبریک می گم، پشتکار خوبی داره!

من همچین پشتکاری ندارم؛ جایی که مخاطب نباشه مثل اغلب آدما حوصله نوشتن و حرف زدن ندارم؛ دیوونه نیستم که بلند بلند فکر کنم!

تنها چیزی که می تونه منو ترغیب به نوشتن کنه اشتباه بودن این گزاره است که توی بلاگ مخاطب ندارم.

  • ۹۹/۰۱/۱۱
  • Osfur

نظرات  (۷)

اشتباه می‌کنید :)

پاسخ:
واقعا؟

اشتباهه؛ حتماً مخاطبی هست.

پاسخ:
هیج وقت اینطور فکر نکردم

مخاطب دارید.

پاسخ:
که اینطور
  • دچارِ فیش‌نگار
  • سلام ب اگر مخاطب مهم باشه باید آدرس به دستش برسه.

    پاسخ:
    چطور به دستش برسه؟

    ولی من یادمه یه مدت طولانی‌ای بلندبلند و بی‌مخاطب می‌نوشتی تو وبلاگ. البته شایدم یه مخاطب خاصی می‌خوند که من نمی‌دونستمش.

    پاسخ:
    قطعا به خاطر اون مخاطب خاص بود

    هر متنی که نوشته می شه مخاطبی داره و بنظرم متن هایی که شما می نویسید مخاطبش یا خودتون هستید یا تعداد افراد خیلی کم دیگه ای، شاید بخاطر اینه که فکر می کنید اینجا مخاطب نداره

    پاسخ:
    عجیبه، چطور میشه آدم متنی که مخاطبش خودشه در وبلاگش منتشر کنه؟

    آره اتفاقا بیشتر وبلاگ هایی که من دنبال می کنم از این دسته هستن،

    بعضی ها خاطراتی می نویسن که قصد دارن جایی ثبت بشه که از یادشون نره، بعضی ها برای مخاطبی که کلا وجود واقعی نداره پست می ذارن،

    بعضی ها درد و دل می کنن درحالی که کامنت هاشون بسته است و هیچ نشونی از خواننده دیگه توی وبلاگشون نیست،

    و حتی فکر میکنم پست هایی که زاویه نگاه نویسنده به موضوع پست، یا خیلی پرته یا خیلی نابه و خاصه که فقط خودش متوجه میشه، هم جزو این دسته حساب میشن

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">