عصفور

عصفور

به هرحال فکر می کنم فارغ از علاقه، هر انسانی به نوشتن و جایی برای نوشتن نیاز داشته باشد.
اینجا، برای من همان است.

*عصفور گنجشک است، همین قدر فراوان، همینقدر مفت، اما آیا همیشه هرچیز فراوانی بی‌ارزش است؟

آخرین مطالب

ویت کنگ های کافه نشین

سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۶، ۰۵:۲۵ ب.ظ

اینکه اینقدر خوبین که دستمو میگیرین و به زور میبرینم بیرون تا بهم یه هدیه مسخره بدین و بگین فکر کردیم تولدته و کلی بخندین خیلی خوبه اما اینکه من اینقدر ضایعم که اینطور راحت می فهمید حالم اینروزا خوب نیست خیلی بده. البته از اون بدتر اینه که سه دست فوتبال دستی رو پشت هم باختم و طبق معمول این من بودم که باید پول کافه رو حساب می کردم.:(

احساس دوری می کنم از خودم، و از بچه ها حتی، که تموم تلاششون رو می کنن حال من خوب باشه اما خب نمیشه. نمیشه....


+میگم اینکه چهار تا پسر که باهم کافه برن به نظرتون غیر عادی نیست؟ یه پسر یا دختر تنها که مرسومه، یه پسر و یه دختر هم مرسوم تر. دو پسر و یه دختر و دو دختر و یه پسر هم که تازگیا مد شده. اما مورد ما استثناییه انگار. و در همین حال بود که چهار تا پسر دیگه وارد کافه شدن:)

++و ایضا فروغ خوندیم چه فروغ خوندنی!(به اسلوب مفعول مطلق عربی)

+++سلام ماه میخواستم برم. با این برنامه بچه ها اونم هوا شد...

  • ۹۶/۰۸/۳۰
  • Osfur

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">